Vi vil garantere din tilfredshed

Hos Jysk Vin har vi en ambition om, at du skal være 100% tilfreds med dit vinkøb! Gerne så tilfreds, at du handler igen - og endda fortæller vennerne eller naboen om den gode oplevelse.
Derfor har vi også vores tilfredshedsgaranti!

Kort og godt går det ud på, at hvis vores vine ikke lever op til forventningerne, tager vi indenfor 30 dage efter dit køb dine uåbnede flasker retur – PÅ VORES REGNING.

Vi er helt bevidste om, at smag og behag er forskellig fra person til person. Derfor gør vi os også stor umage med at beskrive vinene så godt som muligt, så du har den bedst mulige idé om, hvad du køber. Men vi kan ærlig talt også tage fejl – og vin kan sagtens ændre sig over tid. Og derfor beder vi dig kontakte os på jyskvin@jyskvin.dk eller Tlf: 86 40 44 44, hvis du ikke er tilfreds med dit vinkøb.
Så finder vi en løsning på det!

Bemærk at vores tilfredshedsgaranti udelukkende gælder på vin.

Fejlflasker

Fejlbehæftede flasker er en helt anden sag – og det sker i ny og næ. Vin er en fødevare og kan i nogle tilfælde blive ramt af propsyge eller andre fejl. Hvis du oplever dette, beder vi dig kontakte os, så vi kan få refunderet eventuelle fejlbehæftede flasker.

Kontakt
JYSK VIN ApS
Østre Boulevard 29
8930 Randers NØ, Danmark
CVR: 10 10 02 24
Mail: jyskvin@jyskvin.dk
Tlf: 86 40 44 44
Åbningstider butik
Man-fre: 09:00-17:00
Lørdag: 10:00-13:00
Søndag: Lukket