Ofte stillede spørgsmål

Det skal være nemt at handle med Jysk Vin. Derfor har vi samlet en lille liste over de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet.

Hvornår kommer mine varer?

Vi leverer hurtigst muligt efter modtagelse af din ordre. Normalt har du dine varer 1-3 dage efter afgivelsen af ordren.

Kan jeg se, hvor mine varer er?

Ja. Når vi afsender dine varer fra vores logistikcenter, sender vi en e-mail direkte til dig, der indeholder et track & trace-nummer, så du selv kan følge varerne på deres vej ud til dig.

Er det sikker at handle hos jer?

Ja. Du kan trygt og sikkert handle hos Jysk Vin. Vi er godkendt af e-mærket og opfylder alle betingelser for god og tryg handel på nettet.

Er mine kortoplysninger sikre hos jer?

Ja. Når du betaler med kreditkort hos jyskvin.dk, benyttes en SSL-Gateway (Secure Socket Layer), som krypterer dine kortoplysninger.

Trækker I penge, før varen afsendes?

Nej. Vi hæver aldrig penge på dit kreditkort, før varerne sendes fra Jysk Vins lager. Og der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Har I også gratis fragt?

Ja. Køber du for minimum 699 kr. inkl. moms eller 6 flasker vin, betaler Jysk Vin fragten for dig. Ved mindre ordrer tillægges fragtomkostninger på 69 kr. inkl. moms.

Jeg bor i etageejendom - kan jeg stadig købe vin hos jer?

Ja. Alle kan købe hos Jysk Vin. Varen leveres med fragtmand til din hoveddør i gadeplan. Skal varen leveres til en etageejendom, skal der være nogen hjemme til at tage imod varerne. Alternativt anbefaler vi, at du opgiver en firmaadresse som leveringsadresse..

Kan jeg fortryde mit køb?

Ja. Som udgangspunkt er der dog ikke fortrydelsesret på fødevarer - herunder vin, øl og spiritus. Men hos Jysk Vin kan du dog fortryde dit køb i op til 14 dage efter modtagelse, såfremt flaskerne/produkterne er uåbnede. Desuden har du 24 måneders reklamationsret. 

Venlig hilsen

Jysk Vin - det gode glas...